hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget-napijegyért terveztet logót a Centrál Média

Belső pályázaton keresi új logótervét a sanomás médiacsomagot megvásárló Centrál Média. 

hirdetés

"Tervezd meg az új logónkat és nyerj két napijegyet a Sziget Fesztiválra!"  - ezzel a felhívással fordult a munkatársak felé a volt sanomás portfóliót megvásárló Centrál Média új vezetése. A Kreatív szerkesztőségéhez eljuttatott email egy rövid briefet is tartalmaz, amiben hat pontban foglalják össze, milyen legyen az új logó. Például "tükrözze, hogy cégünk a piac második legnagyobb szereplője", "legyen megkülönböztető erejű a versenytársak körében, minden releváns piacon".

A vállalkozó kedvű pályázók július 17-ig adhatják be munkáikat, amit a vezető testület bírál majd el. A szerencsés nyertes, két napijegyet kap. 

A Centrál Média kommunikációját intéző LA Communications megerősítette, hogy belső pályázatot írtak ki a logó megtervezésére. 

A Centrál Média eddig használt ideiglenes logója:

Forrás: mmonline.hu

 

A médiacég életében alig egy éve volt egy jelentős arculatváltás. 2013 szeptemberében a nemzetközi megújulást követően, féléves előkészítéssel a hazai Sanoma is teljesen új arculatot kapott. Az akkori logónál a grafikusok felé a brief legfontosabb elvárása az volt, hogy az új arculat feleljen meg a Sanoma szerteágazó világának, mutassa fiatalos lendületét, tükrözze pozicionálását, legyen karakteres, ugyanakkor a mindennapi használatában legyen messzemenőkig rugalmas.

Az akkor készített logó ilyen lett:

A Sanoma Media Budapest 2013-as logója - a további verziókért kattintson!

 

Az arculat hirdetései így jelentek meg:

A b2b szlogenek

A szeptember 2-i arculatváltás kiterjedt a cég teljes egészére, a székháztól a névjegykártyákig. A folyamatban kiemelt projekt volt a vállalati honlap átalakítása, melynek fejlesztésére meghívásos pályázatot írtak ki. A tenderen a Big Fish, Balogh Balázs tervező és Varga Zsolt webdesigner vettek részt, akik közül Balogh Balázst választották, főként annak egyedi stílusa és formavilága miatt. A nyertes fejlesztő céget, a Nexum Magyarországot nyílt tenderen választották. A bevezető kampány megtervezésében, az arculati anyagok elkészítésében és alkalmazásában pedig a Sanoma b2b kreatív ügynöksége, a 2Republic nyújtott segítséget.

A Sanoma megjelenésében a 2013-as előtt 2011-ben volt komolyabb változás, amikor az addig Sanoma Budapestként működő cég felvette a Sanoma Media Budapest nevet. A névváltás hátterében az állt, hogy a finn tulajdonos Sanoma Corporation csoporton belül összeolvadt két, a televíziós illetve magazin- és online-üzletágakat felölelő divízió, amelyek Sanoma Mediaként működtek tovább.

A Sanoma 2011-es logója

UPDATE!!!

Cikkünk megjelenése után, egy, a Centrál Média vezetéséhez köthető forrás azt mondta, hogy a fenti pályázat csak része az új arculattervezési folyamatnak. Az a cél, hogy a cégen belüli, tehetséges grafikai tudással rendelkező emberek ötleteit is figyelembe vegyék. Az arculattervezés ennél sokkal komplexebb. Amennyiben belsős tervet fogadnak el, természetesen nem csak a két sziget-jegy lesz az alkotó jutalma. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés