Szonda Ipsos - a bannerek hatékonyságát is méri
2008-04-02
A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén. A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik, a mintavétel alapja egy 10 ezer fős online panelből.
A kutatásokhoz gyűjtött lakossági panel online és offline forrásokból épült. A panel és a felmérések menedzselését segítő speciális szoftver biztosítja, hogy megmaradjon a reprezentativitás a kutatások során, a definiált demográfiai változók – nem, kor, településtípus – szerint.
A Szonda Ipsos minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdez meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot. A válaszadók online önkitöltős kérdőív segítségével mondhatják el véleményüket a látott hirdetésekkel kapcsolatban, a vélemények 14 mutatóban, 18 célcsoport bontásában jelennek meg. A mérendő kampányokat a kutatócég az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választja ki.
A felmérés szerint januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el – a kutatásban szereplő kampányok közül – a legjobb eredményeket.
A havi eredményeket a kutatási aloldalunkról tölthetik le áprilistól.
A Szonda Ipsos minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdez meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot. A válaszadók online önkitöltős kérdőív segítségével mondhatják el véleményüket a látott hirdetésekkel kapcsolatban, a vélemények 14 mutatóban, 18 célcsoport bontásában jelennek meg. A mérendő kampányokat a kutatócég az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választja ki.
A felmérés szerint januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el – a kutatásban szereplő kampányok közül – a legjobb eredményeket.
A havi eredményeket a kutatási aloldalunkról tölthetik le áprilistól.
(forrás:
Kreatív Online)