hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - a bannerek hatékonyságát is méri

A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén. A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik, a mintavétel alapja egy 10 ezer fős online panelből.
hirdetés
A kutatásokhoz gyűjtött lakossági panel online és offline forrásokból épült. A panel és a felmérések menedzselését segítő speciális szoftver biztosítja, hogy megmaradjon a reprezentativitás a kutatások során, a definiált demográfiai változók – nem, kor, településtípus – szerint.

A Szonda Ipsos minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdez meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot. A válaszadók online önkitöltős kérdőív segítségével mondhatják el véleményüket a látott hirdetésekkel kapcsolatban, a vélemények 14 mutatóban, 18 célcsoport bontásában jelennek meg. A mérendő kampányokat a kutatócég az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választja ki.

A felmérés szerint januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el – a kutatásban szereplő kampányok közül – a legjobb eredményeket.

A havi eredményeket a kutatási aloldalunkról tölthetik le áprilistól.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés