hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos, Gemius - új szolgáltatás

A weboldalak látogatottságáról és közönségük összetételéről nyújt gyakori frissítésű adatokat a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online kutatócég új közös szolgáltatása.
hirdetés

A cégek szerint a szolgáltatás újdonsága és előnye, hogy nemcsak pontos forgalmi adatokat ad az egyes site-okról, hanem valós közönséginformációkat - például szociodemográfiai információkat - is nyújt a látogatókról, ezzel segítve a tartalomszolgáltatók, ügynökségek és hirdetők tevékenységét egyaránt. A méréshez használt technológia és panelméret már kisebb weboldalak számára is biztosítja a közönségadatokat.

Az eredmények a Gemius elemzőszoftvere mellett a Szonda Ipsos MédiaNavigátor multimédiás tervező- és elemző szoftvercsomagjának InternetNavigátor moduljában is elérhetőek lesznek. A hazai piacra átültetett gemius/Ipsos Audience kutatás a Gemius saját fejlesztésű folyamatos forgalommérő rendszeréhez kapcsolódik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés