hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szörnyűséges reklámszóviccet fotózott le a republicos grafikus

hirdetés

Moroncsik Ádám, a Republic art directoralőtte ezt a plakátot a metróban. 

Az emberben ilyenkor normálisan fura érzések kezdenek el kavarogni, így ráírtam Ádámra, hogy őt milyen emóciók fogták el. Ádám ezt válaszolta: "Semmit nem éreztem, csak ürességet."

Egyébként a reklámkrativitás nem volt ma társtalan a magyar Tumblr-en. Tessék csak nézni a Vízművek pazar printjét! Én teljesen bele vagyok esve. 

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Geszti Péter? :-)
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés