hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szövetségbe forrt

Nem egyértelmű, hogy szükség van-e magyar kommunikációs csúcsszervre

Enyhe távolságtartással fogadta a legtöbb kommunikációs szakmai szervezet a Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalom első akcióját. A kezdeményezés ismét felszínre hozta azt a kérdést: szükség van-e egy kommunikációs ernyőszervezetre.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Zigzag,

Szerintem TE egy másik cikkre szerettél volna reagálni, mivel az átalad leírt észrevételek nem igazán kapcsolódnak a "Szövetségbe forrt" c. írás tartalmával.

Néhány szóban a kezdeményezés szakmai/intellektuális hátteréről (ám ez a Kreatívos cikkből szerintem jól árjön):

A "Magyar Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalmat" egy olyan platformnak szánnánk, ahol a kommunikációs szakma képviselői egymás mellett, egymással egy szinten
működnek együtt közös érdekeik megvalósításáért.

A célunk az, hogy - elrugaszkodva a nagy stratégiai összefogásoktól - olyan a kommunikációs piac mindennapjait és jövőjét érintő kérdéseket, programpontokat
fogalmazzunk meg, amelyeket akciótervvel ellátva, érthető módon meg is tudunk valósítani.

Reményeink szerint a beszélgetéssorozattal olyan kreatív, intellektuális kalandot indítunk el, amelynek során nyilvánvalóvá válhat, hogy néhány olyan kérdésben,
ahol a szövetségi szintek feletti érdekeink ezt diktálják, talán érdemes lehet összefogni.

Hát ennyi-------------

Üdv:

Bery
#
Én mint kívülálló nem értem a problémát. Ha egyszer vannak cégek, amelyek hirdetni akarnak, és egyre több új termékük van, amit el akarnak adni, tehát egyre többet,
egyre több helyen akarnak hirdetni, akkor mi a gond? Szükség lesz olyan emberekre mindig, akik kitaláklják a módját.
Minden ügynökség sikeres lehet, ha felfogja, hogy változnak a kommunikációs csatornák, szokások stb., és ehhez igazodik. Persze három értelmetlen mondatot a Frosta
készételek titkáról könnyebb kitalálni, mint leprogramozni egy jó kis játékot, amelyben ott a termék. Mert ugye ahhoz már ész, kreativitás meg szaktudás is kellene.
Pedig ha jól sikerül az ilyesmi, hetekig is kerülgeti vele a munkát a célcsoport. Azé a jövő, aki ebben utazik, aki meg a Frosta készételek titkában, tőlem nyugodtan
éhen halhat.
#
Elég hosszú "oknyomozó-tényfeltáró" cikk sikeredett ebből.

Érdemesebb lenne róla többet tudni. Mikor, s hol lehet majd hallni legközelebb a kezdeménezésről???

:::
#
Kinek mi a véleménye a kezdeményezésről?

Milyennek tatrjátok a csapásirányt?

Üdv:

Bery :)
#
Vélemény!

Komment!

Üdv:

Bery :)
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés