hirdetés
hirdetés
hirdetés

15 éves az online reklámszakma

Az Interactive Advertising Bureau (IAB) Hungary 2012-ben rendezvénysorozattal ünnepli az idén 15 éves hazai online reklámpiacot. A sorozat záróeseményének 2012. október 16-án az Internet Hungary estéje ad otthont, ahol az alkalomból díjazzák az elmúlt 15 év online reklámszakma legnagyobb hatású szakembereit. Az IAB továbbá bemutatja az elmúlt 15 év főbb eseményeit bemutató Timeline projektjét is.

hirdetés

A sorozat első állomásán, egy kötetlen esti találkozón Csermely Ákos közreműködésével készített videó interjúkban emlékeztek vissza a szakma úttörői az elmúlt 15 év kiemelkedő pillanataira. A több mint ötven videó már megtekinthető a legnagyobb video megosztón, elérhető a Digitalhungary.hu oldalon, az ezekből készített egy órás filmet pedig az Internet Hungaryn mutatják be.

A születésnap részeként adják át az “IAB Award - a magyar digitális reklámpiacért” díjat annak az IAB Hungary tagjai által megszavazott három szakemberek, akik a legnagyobb hatással voltak a piac fejlődésére. Az elmúlt 15 év főbb online reklámpiaci eseményeit, történései pedig egy idősoron dolgozzák fel, mely a 15ev.iab.hu oldalon érhető el.

Novák Péter, az Internet Hungary elnöke elmondta, hogy a projekt az első fázisban van, a szakma segítségével igyekeztek sorrendbe gyűjteni az elmúlt évek fontos eseményeit. „A munka során rengeteg céggel, emberrel egyeztettünk, sok visszajelzést, ötletet kaptunk és kiderült, hogy az idő egyre jobban elhomályosítja az emlékeket, de talán most még időben vagyunk, hogy rögzítsük az iparág történetét”- nyilatkozta Novák.

“A munka még csak most kezdődik, célunk, hogy további szakmai szervezetek, oktatási intézmények bevonásával létrehozzunk egy részletes és kutatható digitális piaci adatbázist – a Nagy Magyar Internet Timeline-t (Timeline 2.0). Terveink szerint egy projekt csoport működtetné az adatgyűjtést, az eddigi címkéken túl további témákkal is bővíteni tervezzük a projektet úgy, mint oktatás, nethasználat, emberek, díjak, könyvek.”- tette hozzá Somogyi Endre, az IAB ügyvezetője.

A Timeline projekt második fázisának bemutatása várhatóan a 2013. májusi Media Hungaryn lesz.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés