hirdetés
hirdetés

T-Mobile - magyar szpotok Angliában

2008-03-21
Magyar reklámügynökség mobilinternetet népszerűsítő szpotjait használja idei kampányához az angol T-Mobile. A cég azokat a reklámfilmeket adaptálja, amiket az Akció-Nxs készített a magyarországi mobilcégnek.
A magyarországi T-Mobile tavaly több kampány során népszerűsítette a mobil szélessáv-szolgáltatását. A Daniel Börjesson rendezte tavaszi „Nyiss” című kampány például elnyerte az Art Directors Club Hungary (ADCH) negyedkilós díját is, később, tavaly ősszel pedig újabb résszel folytatódott a mobilinternet népszerűsítése.


A szpotok elnyerték az angol T-Mobile tetszését is, ezért a vállalat úgy döntött, hogy az idén induló mobil szélessáv kampányaihoz nem forgat új reklámfilmet, hanem a magyar cég két szpotját veszi át és adaptálja angol nyelvre.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a magyarországi T-Mobile életében ez az első alkalom, hogy szpotját külföldre adaptálják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés