hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Online - új pozícióban Koltai Péter

A T-Online Magyarország átalakult tartalomszolgáltatási igazgatóságán a multimédiaigazgatói posztot Koltai Péter tölti be áprilistól. A szakember korábban a cég üzletfejlesztési- és innovációs osztályvezetője volt.
hirdetés
Koltai Péter 2001-ben került a vállalathoz, ahol először üzletfejlesztési menedzserként, majd egy év után a médiaüzletág - Origo tartalomfejlesztési osztályvezetőként, 2004 januárja óta pedig üzletfejlesztési és innovációs osztályvezetőként dolgozik. Koltai Péter az elmúlt években olyan termékek piaci bevezetésében vett részt vezetőként, mint például az Origo Zeneáruház, a T-Online Téka, a Klikkbank és a T-Home TV.

A portáligazgatóság utódjaként nemrég alakult meg a tartalomszolgáltatási igazgatóság. Koltai Péter az audiovizuális és multimédia tartalmak, illetve szolgáltatások multiplatform (TV, web, mobil) alapú fejlesztéséért és menedzsmentjéért felel. Az ő feladata lesz többek között T-Online saját tartalom fejlesztésének koordinációja, illetve a külső tartalom partneri és szakmai kapcsolatok kezelése is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás