hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Playboy főszerkesztője

Hat és fél év után 2010. december 1-jével távozik a Marquard kiadótól Radnai Péter főszerkesztő. A szakember döntését azzal indokolta, hogy a továbbiakban új feladatokra kíván koncentrálni.

hirdetés

A Marquard Media bejelentette, hogy távozik a Playboy főszerkesztői pozíciójából Radnai Péter. A szakember azzal indokolta a döntését, hogy a továbbiakban új feladatokra kíván koncentrálni a média területén és azon túl is. Szerettük volna megtudni Radnai Pétertől, hogy hol folytatja a karrierjét, de egyelőre nem tudott konkrétumot mondani.

A kiadó ügyvezetője, Margaret Ann Dowling elfogadta Radnai döntését, megköszönte több mint fél évtizedes munkáját, és sok sikert kívánt neki a további feladatokhoz. A kiadó egyelőre nem közölte, ki lesz Radnai utódja, az új főszerkesztőt a jövő héten mutatják be.

A távozó főszerkesztő, aki korábban a Magyar Televízió moszkvai tudósítója, az RTL Klub és a TV2 több sikeres műsorának főszerkesztője volt, elmondta: leginkább arra büszke, hogy működése alatt a magyar társadalom legelismertebb személyiségei vállalták megjelenésüket a Playboyban.

Radnai az általa fémjelzett időszakból kiemelte a lap formai és tartalmi megújítását, a Playboy nagyinterjúiból készült interjúkötetet, a 10 éves jubileumi számot, illetve az azzal kapcsolatos intenzív kampányt valamint az Év Playmate-je versenyek sikereit. Elégedetten tekint vissza a Marquardnál töltött évekre, és arra, hogy a Playboy márka elismertsége tovább nőtt.

A kiadó ügyvezető igazgatója jelezte, hogy a jövőben speciális projektek esetén nyitott az együttműködésre Radnai Péterrel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás