hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik az Origo tévé- és termékigazgatója

Nyolc év után szakmai nézeteltérések miatt távozik Koltai Péter az Origo tévé- és termékmenedzsment-igazgatói posztjáról. Munkakörét Vaszily Miklós és Novák Péter veszik át.

hirdetés

Augusztus 31-ével közös megegyezéssel távozik Koltai Péter tévé- és termékmenedzsment-igazgató az Origótól. Távozásának oka a tévék és az Origo jövőbeli működésével kapcsolatos, a vállalat menedzsmentjétől eltérő üzletpolitikai, stratégiai és szervezeti álláspont volt.

Feladatait a továbbiakban az Origo vezetősége látja el. A tévécsatornák irányítása Vaszily Miklós vezérigazgató, míg az üzletfejlesztés és termékmenedzsment Novák Péter vezérigazgató-helyettes felelősségi körébe került.

Koltai Péter 2001-ben csatlakozott a Magyar Telekom internetszolgáltató leányvállalatához (Axelero, majd T-Online) mint portfoliómenedzser, majd 2002-től az Origo portálhoz, mint tartalom-marketingvezető, és különböző projektmenedzseri, illetve vezetői pozíciókat töltött be az online tartalomszolgáltatás területén.

Koltai Péter
Koltai Péter

Az elmúlt években üzletágvezetőként felelt az online videómegosztó Videa.hu, a Freemail.hu levelezőrendszer és az Iwiw fejlesztéséért és menedzsmentjéért, illetve nevéhez fűződnek olyan szolgáltatások bevezetései, mint a weben és tévén elérhető Video on demand téka, és az interaktív tévés alkalmazásfejlesztések.

A fenti feladatok mellett feladata a tévés üzletág kialakítása volt, 2009-ben a Life Network és Ozone Network csatornákat indította el, megalapozta a kapcsolódó weboldalakat és mobilszolgáltatásokat, kialakítva az Origo több képernyős stratégiai irányának alapjait.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés