hirdetés
hirdetés
hirdetés

Taxitévén a Life Network és az Ozone Network

A jövőben az Origó két csatornája is látható lesz a Blue Vision taxitévéin. További bővülést terveznek.
hirdetés

Áprilistól a budapesti 6x6 taxikban is látható a Life Network és az Ozone Network tévécsatornák műsora a Cabmedia Taxitv-ken, miután szerződést kötött az együttműködésről a két tulajdonos, az Origo és a Blue Vision.

A Cabmedia Taxitv jelenleg 150 darab „A” kategóriás 6x6 taxiban a jobb első ülések fejtámlájába beépített LCD-felület, mely műsorokkal szórakoztatja a taxik utasait.

A taxitévé műsorában helyet kapott a Life Network életmódcsatorna naponta jelentkező Life magazinja, amely gyógyászattal vagy éppen különleges betegségekkel foglalkozik. A környezettudatos életforma kialakításához segítséget nyújtó Ozone Network műsoraiból szintén átvesz anyagokat a taxitévé, melynek értékesítési és marketingvezetője, Mezősi Tamás kiemelte, hogy mindkét tévécsatorna magasan kvalifikált nézőket veszi célba, pontosan azt a célcsoportot, mely kutatásaik szerint a taxikban is utazik.

A két cég közötti stratégiai együttműködés a jövőben tovább bővülhet, miután a Blue Vision végzett hálózatának jelenleg is folyó fejlesztésével. A CabMedia TaxiTV műsora megtekinthető itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés