hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tender volt az ÁAK-nál

A Bell & Partners, az Issues és a New Age Ügynökség indult az Állami Autópálya Kezelő tenderén. A nyertes TCR- és imázskampányt bonyolít le. 

hirdetés

Három ügynökség vett részt az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) tenderén. A hirdetmény nélküli induló tárgyalásos eljáráson reklámfeladatokra választottak partnert.

A nyertes a Bell & Partners lett, a megbízásért pályázott még az Issues és a New Age Ügynökség is.

A nyertes a kiíró által becsült összegért, vagyis nettó 24,99 millió forintért vállalja a megbízást. Ennek része egy három hónapos a közlekedés biztonságának növelésére irányuló társadalmi célú reklámkampány, valamint az ÁAK szolgáltatásait népszerűsítő imázskampány.

 

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés