hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tesco - a Spice Girls-szel kampányol

Újabb áruházlánc hirdet híres pop-együttessel a brit piacon: míg a Marks & Spencer a Take That fiúzenekarral népszerűsítette márkáját, addig a Tesco a Spice Girls-t nyerte meg magának. A BrandRepublic információi szerint a Tesco a szereplésért cserébe fejenként egymillió fontot ad az együttes tagjainak, akik egy turné erejéig állnak újra össze.
hirdetés
A BrandRepublic információi szerint a lánycsapat a Tesco karácsonyi televíziós szpotjaiban szerepel majd, cserébe a hipermarketlánc szponzorálja az együttes világturnéját, fejenként egymillió fontot ad a tagoknak támogatás keretében.

A tévéreklámok felvétele már el is kezdődött, a filmekben a lányok a korábbi Jane Horrock reklámfilmek mintájára fogják kifigurázni magukat. A The Red Brick Road által készített tévészpotok az együttes Greatest Hits albumának november 12-ei megjelenésével egy időben indulnak.

Információink szerint a kampányt nem terjesztik ki Magyarországra.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés