Tesco - a Spice Girls-szel kampányol
2007. október 16. 09:56
Újabb áruházlánc hirdet híres pop-együttessel a brit piacon: míg a Marks & Spencer a Take That fiúzenekarral népszerűsítette márkáját, addig a Tesco a Spice Girls-t nyerte meg magának. A BrandRepublic információi szerint a Tesco a szereplésért cserébe fejenként egymillió fontot ad az együttes tagjainak, akik egy turné erejéig állnak újra össze.
A BrandRepublic információi szerint a lánycsapat a Tesco karácsonyi televíziós szpotjaiban szerepel majd, cserébe a hipermarketlánc szponzorálja az együttes világturnéját, fejenként egymillió fontot ad a tagoknak támogatás keretében.
A tévéreklámok felvétele már el is kezdődött, a filmekben a lányok a korábbi Jane Horrock reklámfilmek mintájára fogják kifigurázni magukat. A The Red Brick Road által készített tévészpotok az együttes Greatest Hits albumának november 12-ei megjelenésével egy időben indulnak.
Információink szerint a kampányt nem terjesztik ki Magyarországra.
A tévéreklámok felvétele már el is kezdődött, a filmekben a lányok a korábbi Jane Horrock reklámfilmek mintájára fogják kifigurázni magukat. A The Red Brick Road által készített tévészpotok az együttes Greatest Hits albumának november 12-ei megjelenésével egy időben indulnak.
Információink szerint a kampányt nem terjesztik ki Magyarországra.
(forrás:
Kreatív Online)