Tesco - anti-zacskó akció
A Tesco a környezetszennyező nejlonzacskók helyett az új, biológiailag lebontható, újrahasznosítható szatyrok használatára akarja ösztönözni a vásárlókat a szigetországban. Az akció lényege, hogy a Clubcard hűségprogram keretében - egy penny értékben - egy-egy pontot írnak jóvá a klubkártyák tulajdonosainak azok után a nylonzacskók után, amelyeket nem visznek el bevásárláskor a pénztártól való távozásukkor.
A Népszabadság szerint ezt a pr-fogást egyelőre csak a szigetországban vezette be a Tesco. A szupermarket nemcsak a fel nem használt tasakokért ad majd bónuszpontokat, hanem azok többszöri használatáért, sőt azért is, ha valaki egy konkurens cég szatyrával cipeli haza a Tescóban vásárolt cuccot. A programot nagy reklámkampánnyal harangozzák be szeptemberben, ünnepelt sztárok vállalták, hogy arcukat, nevüket adják a mozgalomhoz.