hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tesco - anti-zacskó akció

A Tesco a brit üzleteiben „zöld pontokkal” jutalmazza a vásárlókat, ha nem használják a műanyag szatyrokat - írja a Népszabadság.
hirdetés

A Tesco a környezetszennyező nejlonzacskók helyett az új, biológiailag lebontható, újrahasznosítható szatyrok használatára akarja ösztönözni a vásárlókat a szigetországban. Az akció lényege, hogy a Clubcard hűségprogram keretében - egy penny értékben - egy-egy pontot írnak jóvá a klubkártyák tulajdonosainak azok után a nylonzacskók után, amelyeket nem visznek el bevásárláskor a pénztártól való távozásukkor.

A Népszabadság szerint ezt a pr-fogást egyelőre csak a szigetországban vezette be a Tesco. A szupermarket nemcsak a fel nem használt tasakokért ad majd bónuszpontokat, hanem azok többszöri használatáért, sőt azért is, ha valaki egy konkurens cég szatyrával cipeli haza a Tescóban vásárolt cuccot. A programot nagy reklámkampánnyal harangozzák be szeptemberben, ünnepelt sztárok vállalták, hogy arcukat, nevüket adják a mozgalomhoz.

(forrás: Népszabadság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés