hirdetés
hirdetés

Titanium Lions - rövid a shortlist

2006-06-23
Az idén valóban rövidre sikerült a Titanium Lions versenyének shortlistje, hiszen csupán három versenymunka jutott a döntőbe.

A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon megszületett a legjobb integrált kampánynak járó Titanium Lions shortlistje is, amelyre csupán három munka került fel. David Lubars, a kategória zsűrielnöke nem hozta nyilvánosságra a döntőbe jutottak listáját, azt csak az eredményhirdetéssel egyidőben, vagyis június 24-én este tudhatja meg a szakma, illetve a fesztivál közönsége. „Mivel a Titanium Lions egy nagy presztízsű, speciális díj, ezért sikerült ilyen rövidre a shortlist” - magyarázta döntésüket David Lubars zsűrielnök.

A versenyen egyébként csak 2005 óta díjazzák Titanium Lions-nal a legjobb integrált kampányokat, hiszen korábban ezt az elismerést az innovatív reklámmegoldások nyerhették el. 2005 óta azonban olyan kampányok szerezhetik meg az elismerést, amelyek több kommunikációs és médiacsatornát használnak. A feltételek között az is szerepel, hogy legalább három csatornán fusson az adott kommunikáció.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés