hirdetés
hirdetés
hirdetés

TNS - népszerű az online rádiózás

Nő az online rádióadások népszerűsége az internetezők körében - derül ki a TNS Hungary kutatásából.
hirdetés

A TNS Hungary felmérése szerint az internet elterjedésével a fogyasztók rádiózási szokásai folyamatosan változnak. A piackutató által megkérdezettek közül az országos rádióadókat hallgatják online formában a legtöbben. Az első három helyen a kereskedelmi rádiók közül a Danubiust 30 százalék, Sláger Rádiót 20 százalék, és a Juventus Rádiót 16 százalék hallgatja az interneten keresztül. A TNS kutatásából kiderül: a közszolgálati rádióadók közül a Kossuth Rádió 20 százalékkal zárkózott fel a kereskedelmi adókhoz az online versenyben.

A TNS felmérése szerint a megkérdezettek 44 százaléka legalább hetente használja az internetet és közülük 83 százalék hallott már arról, hogy a világhálón is „foghatók” a legnépszerűbb rádióadók műsorai. A felmérésből az is kiderül, hogy akik már hallottak az internetes rádióhallgatásról, azok 41 százalékban ki is próbálták már, és többségük, 68 százalék rendszeres hallgatóvá vált. Ezek a hallgatók hetente többször is hallgatják kedvenc online rádióadójukat.

A piackutató a felmérést CATI rendszerrel, telefonon történő kutatással több mint ötszáz 15 évesnél idősebb fogyasztót kérdezett meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés