hirdetés
hirdetés

TNS - piacra lépett Lengyelországban

2007-03-19
Lengyelországi akvizícióval erősíti közép-kelet-európai hálózatát a TNS Media Intelligence, amely többségi tulajdonrészt szerzett az Expert Monitor nevű reklám-monitoring cégben. A lengyel piacra történő belépéssel a társaság immár tíz közép-kelet-európai ország reklámpiacáról szolgáltat adatokat a helyi és nemzetközi hirdetők, reklám- és médiaügynökségek számára.
Magyarország, Bulgária, Csehország, Észtország, Kazahsztán, Lettország, Litvánia, Oroszország és Ukrajna után Lengyelországban is piacra lépett a TNS Media Intelligence, miután többségi tulajdonosa lett az Expert Monitornak. A cég - amelyet1996-ban Piotr Slaby és Arkadiusz Drulis alapított - a teljes médiára kiterjedő reklámfigyelő szolgáltatást nyújt a lengyel piacon.

„Stratégiai célunk, hogy feltérképezzük, és jelen legyünk azokban az országokban, amelyek reklámpiaca a legnagyobb növekedési potenciával bír. Lengyelország a tavaly mért 13 százalékos reklámköltés-növekedésével ezek közé tartozik” - mondta Jean-Michel Portier, a TNS Media Intelligence elnöke. Hozzátette: ezt a stratégiát alkalmazták a ’90-es évek végén Kínában és Oroszországban, valamint az elmúlt öt évben Európa több országában is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés