hirdetés
hirdetés
hirdetés

TNS - piacra lépett Lengyelországban

Lengyelországi akvizícióval erősíti közép-kelet-európai hálózatát a TNS Media Intelligence, amely többségi tulajdonrészt szerzett az Expert Monitor nevű reklám-monitoring cégben. A lengyel piacra történő belépéssel a társaság immár tíz közép-kelet-európai ország reklámpiacáról szolgáltat adatokat a helyi és nemzetközi hirdetők, reklám- és médiaügynökségek számára.
hirdetés
Magyarország, Bulgária, Csehország, Észtország, Kazahsztán, Lettország, Litvánia, Oroszország és Ukrajna után Lengyelországban is piacra lépett a TNS Media Intelligence, miután többségi tulajdonosa lett az Expert Monitornak. A cég - amelyet1996-ban Piotr Slaby és Arkadiusz Drulis alapított - a teljes médiára kiterjedő reklámfigyelő szolgáltatást nyújt a lengyel piacon.

„Stratégiai célunk, hogy feltérképezzük, és jelen legyünk azokban az országokban, amelyek reklámpiaca a legnagyobb növekedési potenciával bír. Lengyelország a tavaly mért 13 százalékos reklámköltés-növekedésével ezek közé tartozik” - mondta Jean-Michel Portier, a TNS Media Intelligence elnöke. Hozzátette: ezt a stratégiát alkalmazták a ’90-es évek végén Kínában és Oroszországban, valamint az elmúlt öt évben Európa több országában is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés