hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - jövőre nem értékesíti a tematikus adók reklámidejét

Nem hosszabbította meg az HBO és a TV2 azt a három éve fennálló, december 31-ig érvényes szerződést, amely a Spektrum csatorna reklámidejének értékesítésére szól. A TV2 nem kábelcsatornákkal, hanem innovatív hirdetési felületekkel akarja bővíteni értékesítési portfolióját, ezért létrehozta a digitális médiaértékesítő csoportot.
hirdetés
2008. január 1-jétől nem a TV2 értékesíti a Spektrum televízió reklámidejét, és ezzel az országos kereskedelmi csatorna értékesítési portfóliójában a jövő év elejétől nem szerepel tematikus adó.

„A TV2 már 2006 ősze óta különös figyelmet fordít a digitalizációs fejlődés adta hirdetési lehetőségek felkutatására. Ennek érdekében tavaly ősszel már két új felületet is felvettünk az értékesítés portfoliónkba a Mobil i-ad és a WebCast formájában” - mondta Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési- és digitális médiavezetője. Hozzátette: a csatorna ennek érdekében kialakított egy csoportot, amely a csatorna digitálismédia hirdetési felületeit kezeli. A csoportvezető Steierlein Tamás lett, aki ezt megelőzően a Spektrum és a Jetix csatornák reklámidejének értékesítésért volt felelős.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés