hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - marketingkommunikációs igazgatót nevezett ki

Több éves szünet után ismét marketing- és kommunikációs igazgatót nevezett ki a TV2 – értesült a Kreatív Online. A pozíció 2004-ben üresedett meg, a feladatokat akkor cégen belül átcsoportosították, február 1-től azonban ismét egy személy felel a területért. Az új igazgató a JWT-től érkezett a csatornához.
hirdetés
Nagy Andreát február 1-től nevezik ki a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatójának. A szakember a JWT reklámügynökségtől távozik, ahol stratégiai, majd ügyvezető igazgatóként dolgozott az elmúlt három évben.

A TV2 új vezetője pályafutását a Saatchi & Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban. New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint foglalkozott a British Airways teljeskörű márka- és marketingkommunikációjával is. Ezt követően, hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka - Vodafone, Malibu - nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős.

A Kreatív Online megtudta, hogy a TV2-nél 2004-ben Hofherr Krisztina távozásával üresedett meg a marketing- és kommunikációs igazgatói poszt. A csatorna akkor nem nevezett ki új szakembert, hanem átcsoportosították a feladatokat. Kezdetben a kreatívigazgató felelt a területért, majd 2006 végén megszüntették a kreatívigazgatóságot és a feladatok átkerültek a programigazgatóságra. A pr- és marketingügyeket tavaly októberig osztályvezetői szinten Lóránt Gergely képviselte a csatornánál.

Nagy Andrea kinevezése után a csatorna teljes - off-air és on-air - marketing- és kommunikációs tevékenysége ismét egy kézbe kerül.

A JWT január 21-én hozza nyilvánosságra, hogy ki lesz a távozó ügyvezető igazgató utódja.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás