hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - produkciós osztályvezető lesz Árpa Attila

A TV2-nél április 1-jétől produkciós osztályvezető irányítja a saját gyártású műsorok kreatív és tartalmi összeállítását. Az új pozícióban Árpa Attila hangolja össze a csatorna főrendezőjének, főgyártásvezetőjének, valamint az egyes műsorok kreatív producereinek munkáját.
hirdetés
A változás hátterében az áll, hogy a TV2 erősíteni akar a saját gyártású műsorok pozícióján, amely érdekében a programigazgató, Gyöngyössy Bence irányítása alá tartozó produkciós osztályt hoznak létre. Az osztályt a csatorna főrendezője, főgyártásvezetője, valamint az egyes műsorok kreatív producerei alkotják.

A produkciós osztály munkájának összehangolására, a TV2 számára készülő – nem hír – műsorok gyártási folyamatainak tervezésére, valamint azok kreatív és produceri feladatainak felügyeletére a TV2 április 1-jétől Árpa Attilát nevezte ki.

Mint arról már beszámoltunk Árpa Attila – aki producerként korábban a Heti hetest, a Mónika Show-t, a Való Világot és a Topmodellt is jegyezte – az utóbbi fél évben a ProSiebenSat.1 tulajdonában levő Interaktívnál dolgozott. Itt a Viasat3 adásán futó Kölykök és a TV2-n március 29-én debütáló A kiválasztott című műsor produceri teendőit látta el. Munkakörében többek közt a stáb összeállításáért, a szereplők és a műsorvezető castingjáért, valamint a műsor tartalmi összeállításáért felelt.Utódját az Interaktív jelenleg is keresi.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a kreatív producer .))

"nem, ez nem ugyanz, mint a kinti való világ, abban 12-en vannak, ebben meg 10-en...és a képi világa is más..."

sok sikert, ez az ország megérdemel téged, Attila.
#
Tipikus április elsejei tréfa - márcsak azért is mert egy utazási iroda reklámjában láttam, hogy egzotikus Harley túrákat szerveznek árpa-vezetéssel

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás