hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - védi, de leveszi műsorról az Igazság árát

Nem ért egyet Az igazság árát elmarasztaló médiahatósági határozattal a TV2, ezért bíróságon támadják meg a döntést. Jakupcsek Gabriella műsora ennek ellenére ősztől lekerül a képernyőről - több más főműsoridős programmal együtt. A műsor áprilisban 19,6 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éves korosztályban.
hirdetés
Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) 30 percre felfüggesztette a TV2 műsorszolgáltatási jogosultságát. Az elsötétítést a testület azzal indokolta, hogy az Igazság ára című műsor alkotmányos alapjogokat - például az emberi méltóság feltétlen tiszteletét és a magánszféra védelmét - sérti.

A TV2 május 7-én kiadott közleménye szerint a csatorna vezetősége nem ért egyet a döntéssel, és bár még nem kapták kézhez a határozatot, már bejelentették: bíróságon támadják meg azt. A csatorna azzal érvelt, "a szereplők részletes tájékoztatást követően, teljes bizonyítóerejű magánokiratban adták hozzájárulásukat az adatkezeléshez és a részvételükkel készült epizódok nyilvánosságra hozatalához", így a szereplők önrendelkezési joga sem sérült.

A TV2 műsorainak április havi átlagnézettsége és közönségaránya a 18-49 éves korosztályban
Műsor AMR AMR % SHR %
Liptai Claudia show /Interjú-talkshow/ 184289 4,2 23,6
Médiacápa - Avagy még mindig túlélni Bagi-Nacsát 241530 5,5 25,5
Beugró 208799 4,7 20,6
Mi kérünk elnézést! /kabaré/ 240639 5,5 25,0
Az igazság ára /Vetélkedő talkshow/ 280840 6,4 19,6
Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. / TV2 Kutatás

A csatorna május 6-án közölte: ősszel nem folytatódik Az igazság ára című műsor. A TV2 a Liptai Claudia Show-ra, a Médiacápára, a Beugróra és a Mi kérünk elnézést című produkciókra szóló gyártási szerződéseket sem hosszabbítja meg a külső gyártócégekkel. A döntést a csatorna őszre megújuló műsorstruktúrájával indokolta, határozottan cáfolja azokat a sajtóban megjelent - a nézettségre hivatkozó - állításokat, melyek a megszűnő műsorokat "bukott" produkcióknak titulálták.

"Jakupcsek Gabriella, Liptai Claudia, Nacsa Olivér és Bagi Iván hosszú ideje a televízió megbecsült, népszerű és emblematikus arcai, és az új struktúrában is komoly szerepet szán nekik a televízió menedzsmentje" - írja a TV2.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés