hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügyfélmozizott a New Age Advertising

Batman és Superman harcát nézték meg.

hirdetés

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra hívta meg üzleti partnereit, ahol a Batman vs Superman című filmet nézhették meg a vendégek március 29-én. A vetítés előtt egy állófogadáson vehettek részt a meghívottak, ahol ráhangolódhattak a fantasztikus 4DX élményre, azaz, hogy a mozi székben minden megtörténik, ami a vásznon.

A Cinema City, New Age Advertising csapata: Dovák Zsuzsanna, média értékesítési supervisor, Krausz István, média értékesítési menedzser,  Czapári-Kiss Mónika, a, média értékesítési és marketing menedzser, Kiss Zsuzsanna, média értékesítési igazgató,  Lehoczky Dóra, média értékesítési menedzser
További képekért kattintson!

Bujdosó Beáta Zita, Szórakozás rovat szerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés