hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Kraft Foods

A HPS Interactive a Panmediával közösen nyerte a Kraft Foods online tenderét. Az ügynökségek három márka kommunikációjáért fognak felelni. 

hirdetés

A Kraft Foods meghívásos tenderen választott partnert a Milka, a Jó Reggelt! és a Tuc márkák teljes online kommunikációjára. A pályázatot a HPS digitális divíziója nyerte, az ügynökség hosszú távú online stratégiai partnere lett a vállalatnak.

A médiatervezéshez kapcsolódó feladatokban a HPS Interactive-ot a tender során a Panmedia digitális divíziója segítette, így a két cég az elnyert márkákon stratégiai partnerként működik majd együtt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés