hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új céget alapított az Econet

Bejegyezte a cégbíróság az Econethez tartozó EGM Card nevű céget, amely a fiataloknak fog fizetőkártyás szolgáltatást kínálni. Az első negyedévben tervezik a bevezetést. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A cégbíróság bejegyezte az Econet.hu csoporthoz tartozó Est Media Group Vagyonkezelő 51 százalékos részesedésével december 22-én alapított EGM Card nevű céget.

Az Econet még novemberben jelentette be, hogy fiataloknak szánt fizetőkártyás üzletbe kezd, amire az Est Media Group Vagyonkezelő fele-fele arányban közös vállalatot alapít a Metacommal. A szolgáltatást 2011 első negyedévében tervezik bevezetni.

Mint arról beszámoltunk, a Metacom Metapay kártyájával tavaly lehetett először fizetni a Heineken Balaton Sound és a Sziget fesztiválokon. Néhány nap alatt 15 ezer felhasználó több mint 100 ezer tranzakciót bonyolított a Metapay kártyákkal.

A széles körben használható, előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát alkalmaz, amely a bankkártyáknál nagyobb biztonságot nyújt a felhasználóknak és a kibocsátóknak.

A szolgáltatás célja egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél.

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés