hirdetés
hirdetés

Új értékesítő a Bors Online-nál

2009-05-13
Megosztott értékesítés helyett májustól egy online sales house árulja a Bors Online felületeit.

A Bors szórakoztató napilap weboldalának, a Bors Online-nak a hirdetési felületeit májustól az EvoMedia online sales house értékesíti.

Korábban az EvoMedia mellett az Adnetwork is dolgozott a Bors Online-nak, de Mester Sándor, a Bors és a Bors Online hirdetési igazgatója szerint az a konstrukció nem működött jól, ezért új megoldást kerestek. A Bors Online értékesítésével kapcsolatban a későbbi győztes EvoMedia mellett meghallgatták a korábban szintén partner Adnetwork, az Origo Adhouse, az Adaptive Media és az Atlantis Media ajánlatát.

„Mértékadó piaci szereplők, így a médiaügynökségek véleményét is figyelembe véve – választottuk ki a Péli Árpád által vezetett értékesítési központot ” – mondta Mester Sándor.

A Bors Online – nyomtatott laptársával megegyezően – bulvár tartalmakat tesz közzé, a webaudit adatai szerint naponta átlagosan 60580 látogatót vonz, az átlagos napi látogatószám hétköznapokon 66833.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés