hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új hirdetéskiszolgálója van a CEMP-nek

Februártól a CEMP is csatlakozott az Adverticum Adserver hirdetéskiszolgálóhoz. Az Indexet is portfóliójában tudó sales house közel három év után váltott.

hirdetés

A CEMP sales house februártól Adverticum Adserverre vált. A vállalatcsoport közel három év után cserélt a magyar fejlesztésű szolgáltatásra. A CEMP portfóliójába egyébként olyan médiumok tartoznak, mint az Index, Blog.hu csoport, Indavideó, Napi Gazdaság, Inforádió illetve az MTVA online kiadványai.

Az online tartalomszolgáltatók közül többek között az Origo, a Sanoma, a Ringier, a HVG és az Ingatlan.com is az Adservert használja.

A CEMP eddig a Gemius Adocean rendszerét használta. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés