hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új közbeszerzést tervez a kormány

Megint módosította a közbeszerzési tervét a Miniszterelnökség, most új igény felmerülésével indokolják a kreatív- és médiafeladatokra várhatóan hamarosan kiírandó közbeszerzést. A HVG szerint új médiakampányra készülhetnek, valószínűbb azonban, hogy a kormányzat 2013-as, 2014-es tájékoztatási feladatairól szól, ugyanis az IMG-vel kötött éves szerződés jövő márciusban lejár. 

hirdetés

Megint módosította a közbeszerzési tervét a Miniszterelnökség, most új igény felmerülésével indokolják a kreatív- és médiafeladatokra várhatóan hamarosan kiírandó közbeszerzést. A HVG szerint új médiakampányra készülhetnek, valószínűbb azonban, hogy a kormányzat hosszabb távú tájékoztatási feladatairól szól, ugyanis az IMG-vel kötött éves szerződés jövő márciusban lejár. A lap alighanem azért következtet „új médiakampányra”, mert az őszi „rendkívüli sürgősségű” IMF-ellenes kampányt is a közbeszerzési terv módosítása előzte meg.

A mostani módosításban azonban az szerepel, hogy - szemben az akkori hirdetmény nélkül induló tárgyalásos eljárással – most hirdetmény közzétételével indul a tárgyalásos eljárás, tehát valószínűleg nyílt közbeszerzés lesz. Egy új, ad-hoc médiakampány ellen szól, hogy a kiírás a Miniszterelnökség 2013-2014 évi kommunikációjára vonatkozik, benne kreatív- és médiavásárlási, valamint btl-feladatokkal. A terv szerint a megbízás 2014. május 31-ig szólna.

A Miniszterelnökség a HVG-nek mára ígért választ, így egyelőre nem tudni, hogy mikor írják ki a közbeszerzést és azt sem, hogy mekkora keretösszegről van szó. Mivel a Miniszterelnökség akkor még a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium által lefolytatott januári, egész évre szóló kommunikációs közbeszerzését nettó 630 millió forint keretösszeg elköltéséig határozta meg, illetve az IMF- kampány költsége nettó 200,8 millió forint volt pluszban, ezért úgy saccoljuk, hogy a másfél éves feladatok keretösszege 2014 májusáig akár milliárd fölötti is lehet.

(forrás: HVG, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés