Új marketingvezető a BMW-nél
2010-07-27
Egy járműbiztonsági cégcsoporttól igazolt marketingvezetőt a BMW magyarországi leányvállalata. Korábban az autós cég ügyvezetője irányította a területet.
Június 1-jétől Oros Attila (39) tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját. Az új vezető tizennégy év szakmai tapasztalattal érkezett a BMW hazai leányvállalatához, korábban a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott, azelőtt pedig a Citroen Hungária marketingigazgatói pozícióját töltötte be.
A szakember ezt megelőzően a Citroen párizsi központjában dolgozott négy évig, ahol többek között az osztrák és svájci piac kereskedelmi és marketing koordinátoraként szerzett iparági tapasztalatokat. A marketingterületet korábban az ügyvezető, Henning Putzke felügyelte a BMW-nél.

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként, majd tanulmányait Párizsban, a Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. Folyékonyan beszél franciául és angolul, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, feleségével és három gyermekével tölti.