hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új pr-esek a Tesco mögött

A reklámügynökségi csere után újabb ügynökségi megbízást írt alá Tesco. A vállalat Corporate Responsibility (CR) tanácsadót és pr-ügynökséget választott tenderen, amelyet öt ügynökség közül végül egy konzorcium nyert meg.
hirdetés

A B&P CSR management és a NetAktív konzorciumát bízta meg a Tesco a vállalat CR- és pr-stratégiájának kialakításával, megvalósításával, továbbá a két ügynökség intézi az általános pr-kommunikációt és a cég társadalmi felelősségvállalását is. Az október 1-jétől hatályos megbízás egyaránt vonatkozik a belső és a külső kommunikációs tevékenységre.

A vállalkozás tenderén a nyertesen kívül további négy - meg nem nevezett - pályázó indult.

Mint a Kreatív Online megtudta, a Tescónak korábban nem volt CR-tanácsadója, pr-ügynökségként pedig a Noguchi Porter Novelli segítette a munkájukat 2006-ig.

A Tesco egyébként nemrég váltott reklámügynökséget, a Hammertől tíz év után búcsúztak el és a tendernyertes McCann Ericksonnal kötöttek szerződést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés