Új pr-esek a Tesco mögött
A B&P CSR management és a NetAktív konzorciumát bízta meg a Tesco a vállalat CR- és pr-stratégiájának kialakításával, megvalósításával, továbbá a két ügynökség intézi az általános pr-kommunikációt és a cég társadalmi felelősségvállalását is. Az október 1-jétől hatályos megbízás egyaránt vonatkozik a belső és a külső kommunikációs tevékenységre.
A vállalkozás tenderén a nyertesen kívül további négy - meg nem nevezett - pályázó indult.
Mint a Kreatív Online megtudta, a Tescónak korábban nem volt CR-tanácsadója, pr-ügynökségként pedig a Noguchi Porter Novelli segítette a munkájukat 2006-ig.
A Tesco egyébként nemrég váltott reklámügynökséget, a Hammertől tíz év után búcsúztak el és a tendernyertes McCann Ericksonnal kötöttek szerződést.