hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb mémet használ kampányában a kormány

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

hirdetés

Úgy tűnik, hogy következetes kreatív koncepció áll a mémfigurák kampányszerepeltetése mögött a kormány részéről. Múlt héten kerültek ki azok a kormányplakátok, amelyeken a korábban mémmé lett stockfotósorozatból használtak fel képeket, most pedig a 444 vette észre, hogy a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének kampányvideójában Hide The Pain Harold, azaz Arató András szerepel. De mint Hide The Pain Harold megtestesítője: Arató arról beszél a videó elején, hogy sokan hiszik, hogy a mosolya hamis, elfedi a fájdalmát, ám ez nem igaz, hiszen ő egy boldog ember. Ám nem mindenki az, aki mosolyog - és itt jön a társadalmi üzenet, szekálókkal.

A videó az Európai Unió támogatásával, a magyar kormány megbízásából készítették a Széchenyi 2020 keretein belül, zeng a videó végén.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés