hirdetés
hirdetés

UPC - rendezetlen szpotok

2007-08-10
Spontán módon vették fel a UPC legújabb kampányának szpotjait, a reklámokban szereplő Szőke kapitány recepciósokkal beszélget. A tévéreklámokat ipari és rejtett kamerával rögzítették, a telefononbeszélgetések alapján készült rádiószpotok pedig vágatlanul kerülnek adásba.
A magyar csatornákat kínáló Hazai csomagot népszerűsíti a UPC termékbevezető kampánya, amelynek kreatívfeladatain ezúttal is a cég ügynöksége, a Laboratory Ideas dolgozott.

A kreatívok koncepciója a „rendezetlenség” volt, ugyanis a rádió és tévéreklámok nem előre megírt forgatókönyv alapján készültek el. A UPC-reklámokból korábbról már ismert Szőke kapitány azokkal a magyar tévécsatornákkal veszi fel a kapcsolatot telefonon, illetve személyesen, amelyek szerepelnek a UPC Hazai csomagjában.

A rádióhirdetésekben Szőke kapitány az egyes tévék központi számát hívja fel, ahol az illetékest keresi azért, hogy „elkészült a Hazai csomaggal” és szeretné ha ők is csatlakoznának. A recepcióssal történő beszélgetést rögzítették, amely vágatlanul kerül adásba. A tévéreklám már több eszközt igényelt, ugyanis ipari és rejtett kamerás felvétel látható Szőke kapitány Duna TV-beli látogatásáról.

Mint megtudtuk, a szpotokban szereplők utólag mind hozzájárultak a szerepléshez.

A „Szőke kapitány elintézte” fősorú hirdetések másfél hónapig futnak az RTL, az M1, a Duna, az ATV és egyéb kábelcsatornákon, valamint a helyi rádiókban. A médiatervezés és -vásárlás az MC Media feladata volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés