hirdetés
hirdetés
hirdetés

UPC, AXN - rövidfilmfesztivál

A UPC és az AXN először rendezi meg 10 ezer eurós fődíjú rövidfilmfesztiválját, ahol a 15 legjobbnak ítélt kisfilmet tekintheti meg a közönség. A tavasszal meghirdetett versenyre összesen 160 pályamunka érkezett.
hirdetés
A két cég májusban írta ki rövidfilm-pályázatát, melyre bárki beküldhette digitális formátumban készített, egy és hét perc közötti kisfilmjét. A pályázaton témabeli, vagy más tartalmi megkötés nem volt. A szervezők elsősorban lelkes, fiatal alkotók, de nem kizárólag szakmabeliek pályaműveit várták, hisz a pályázat egyik célja az volt, hogy bebizonyosodjék, a digitális kamerák és vágóprogramok korában ma már mindenkinek megvan a lehetősége, hogy filmben fejezze ki magát.

160 pályamű érkezett végül a kiírásra, melyek közül a legjobb 15-öt a fesztivál közönsége is megtekintheti. A legjobbnak tartott mű alkotója pedig megkapja a 10 ezer eurós fődíjat, és kiutazhat a hollywoodi Sony stúdióba. Az AXN a legjobb kisfilmeket nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép-európai régióban is műsorra tűzi. 

A filmeket Török Ferenc és Pálfi György rendezők, valamint Andy Vajna producer zsűrizték, az eredményt a szeptember 7-én pénteken este hirdetik ki a West Balkánban megrendezett fesztiválon.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés