hirdetés
hirdetés
hirdetés

Üres Facebook-profillal folytatódik a tiltakozás

Üresre cserélik december 6. és 13. között Facebook-profilképüket azok, akik az üres címlappal megjelenő Magyar Narancshoz, ÉS-hez és Népszavához csatlakozva tiltakoznak a médiatörvény-tervezet ellen.

hirdetés

Bár még nem mindegyikük cserélte le profilképét, már több mint 2700-an csatlakoztak a Facebookon ahhoz a kezdeményezéshez, amely arra szólítja fel a közösségi oldal felhasználóit, hogy a médiatörvény-tervezet elleni tiltakozásul december 6. és 13. között cseréljék le profilképüket "üresre", azaz hófehérre. 

A közösségi oldal akciója, amelyet egy magánszemély kezdeményezett, azt a tiltakozást folytatja, amelyet a múlt héten üres címlappal megjelenő Magyar Narancs, Élet és Irodalom és a pénteki Népszava indított, és amelyhez már blogok - például a Médiablog vagy piroslapok.blog.hu - is csatlakoztak. 

„Az internet, a Facebook is a média része” - indokolja a kezdeményezést az Üres Facebook - Tiltakozás a kommunikációról szóló törvénytervezet ellen címen meghirdetett esemény leírásában létrehozója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés