Választási honlapot indított a Grayling ügynökség
2019-04-15
A public affairs területén dolgozók számára adna információkat, elemzéseket az EU-s politikai környezetről.
Az európai parlamenti választásokkal foglalkozik a Grayling kommunikációs ügynökség brüsszeli irodájának The EU Lobby nevű honlapja, amelyet "kizárólag a választással kapcsolatos információknak, trendeknek és pletykáknak szentelnek" - írják. Az angol nyelvű oldalt Brüsszelben indították, de a Grayling társirodái (köztük a budapesti) is részt vesznek benne, és célja, hogy a public affairs területén dolgozók elemzéseken keresztül kapjanak tisztább képet az EU-s politikai környezetről.
A The Eu Lobby korábban hírlevél formájában működött szintén a brüsszeli irodából, illetve a Twitter-csatornájának közel 10 ezer követője van. A honlap az új lába a platformnak, múlt héten indult. Kokics Viktória, a magyar iroda ügyfélkapcsolati igazgatója azt mondta a Kreatívnak, hogy az ügynökség munkatársai Brüsszelben más munkáik mellett viszik ezt a projektet, de szerinte nagyjából 5-6 kolléga foglalkozhat ezzel kiemelten. A budapesti iroda egy-egy helyi elemzéssel fog hozzájárulni a tartalomhoz, az első ilyen anyag a Fidesz és a Néppárt viszonyát fogja körbejárni, épp készül.
A honlap a májusi választások után is frissülni fog.
A Grayling kommunikációs hálózata 22 európai országban működik, 31 irodája van, és több mint ötszáz munkatársa. A londoni székhelyű és a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. nemzetközi kommunikációs csoport tagja.
Puskár Krisztián