hirdetés
hirdetés
hirdetés

Választási honlapot indított a Grayling ügynökség

A public affairs területén dolgozók számára adna információkat, elemzéseket az EU-s politikai környezetről.

hirdetés

Az európai parlamenti választásokkal foglalkozik a Grayling kommunikációs ügynökség brüsszeli irodájának The EU Lobby nevű honlapja, amelyet "kizárólag a választással kapcsolatos információknak, trendeknek és pletykáknak szentelnek" - írják. Az angol nyelvű oldalt Brüsszelben indították, de a Grayling társirodái (köztük a budapesti) is részt vesznek benne, és célja, hogy a public affairs területén dolgozók elemzéseken keresztül kapjanak tisztább képet az EU-s politikai környezetről.

A The Eu Lobby korábban hírlevél formájában működött szintén a brüsszeli irodából, illetve a Twitter-csatornájának közel 10 ezer követője van. A honlap az új lába a platformnak, múlt héten indult. Kokics Viktória, a magyar iroda ügyfélkapcsolati igazgatója azt mondta a Kreatívnak, hogy az ügynökség munkatársai Brüsszelben más munkáik mellett viszik ezt a projektet, de szerinte nagyjából 5-6 kolléga foglalkozhat ezzel kiemelten. A budapesti iroda egy-egy helyi elemzéssel fog hozzájárulni a tartalomhoz, az első ilyen anyag a Fidesz és a Néppárt viszonyát fogja körbejárni, épp készül.

A honlap a májusi választások után is frissülni fog.

A Grayling kommunikációs hálózata 22 európai országban működik, 31 irodája van, és több mint ötszáz munkatársa. A londoni székhelyű és a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. nemzetközi kommunikációs csoport tagja.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés