hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valódi apró emberek ülnek a paprikás pufi kukin!

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

hirdetés

A Shutterstock az alkalmazottait kérte meg, hogy rekreálják néhány "klasszikus" stockfotóját. A belső kampányt a #RockThatStock hashtaggel látta el, hat országból jöttek pályaművek, ezek az Egyesült Államok, Szingapúr, Kanada, Írország, Németország és Anglia, mert ott vannak alkalmazottai a Shutterstocknak.

Ezzel a cég már egy létező, a stockfotókat mémesítő trendnek hajtott fejet maga is.

Értelemszerűen, a barátnője mellett egy másik nő után forduló, ezzel pedig a barátnője rosszallását kiváltó, életképbe komponált férfi is megjelenik, valamint az "új üzletemberek sikeres csapata a kreatív irodában" is, sőt, a paprikás pufi kukin ülő miniemberek is, továbbá a "fiatal lány lufikkal" - utóbbi volt a Shutterstock egyik első képe, így azt az alapító csinálta újra.

Lent látható néhány a képekből. Az Adweeken találtuk, ott még több van. Egyébként 400 ezer ember dolgozik a Shutterstocknak, előttük hajtott fejet a cég a kampánnyal.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés