Valóságshow-k – online nézettségben is a BB vezet
2002-09-19
A Vivendi jóvoltából a tv2 adásán futó Big Brother (BB) videóképeit az interneten naponta átlag 70-80 ezer felhasználó nézi, az oldalletöltések száma pedig meghaladja az angliai sugárzás során elért 200 millió letöltést – derült ki a tv2 adataiból.
Az online tartalom értékesítési lehetőségei szempontjából a társaság a Való Világgal a fizetős tartalomszolgáltatás iránti igényt akarja feltérképezni. Messzemenő következtetéseket még levonni nem lehet, hiszen csak szeptember 16-a óta indult be a fizetős videocsatornákon való kukkolás – mondta Pohly Ferenc, az Axelero pr-igazgatója. A Való Világ internetes közönségének többsége a szolgáltatást ingyen használó Axelero előfizetők közül kerül ki, aki más netszolgáltartóval áll kapcsolatban, az 240 forint plusz áfa emelt díjas SMS ellenében töltheti le az oldalakat. A BB képeit a netről ingyen tölthetik le az érdeklődők, a hat kamerából csak kettő esetében igényli a szolgáltató, azaz a Vivendi inernet szolgáltatásának előfizetését.
Az erotikus jelenetekkel bővelkedő szeptember 9-ei adás online nézettsége rekordot döntött: a BB házban történteket az interneten több mint 350 ezren kísérték figyelemmel.