hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valóságshow-k – online nézettségben is a BB vezet

A Vivendi jóvoltából a tv2 adásán futó Big Brother (BB) videóképeit az interneten naponta átlag 70-80 ezer felhasználó nézi, az oldalletöltések száma pedig meghaladja az angliai sugárzás során elért 200 millió letöltést – derült ki a tv2 adataiból.
hirdetés
Az RTL Klub valóságshowjának, a Való Világnak napi legmagasabb online látogatottsága eddig 36 ezer fő volt. Az Axelero, a Való Világ internetszolgáltatója a valóságshow-val kapcsolatban azt teszteli, miként bővíthetné a jövőben médiaüzletágának túlnyomórészt hirdetésekből befolyó bevételeit. Simó György, az Axelero Rt. igazgatója elmondta: a cég számára nem az a fontos, hogy a képernyőn melyik műsor a sikeresebb, hanem az, hogy milyen hatást gyakorol a show az internetre.

Az online tartalom értékesítési lehetőségei szempontjából a társaság a Való Világgal a fizetős tartalomszolgáltatás iránti igényt akarja feltérképezni. Messzemenő következtetéseket még levonni nem lehet, hiszen csak szeptember 16-a óta indult be a fizetős videocsatornákon való kukkolás – mondta Pohly Ferenc, az Axelero pr-igazgatója. A Való Világ internetes közönségének többsége a szolgáltatást ingyen használó Axelero előfizetők közül kerül ki, aki más netszolgáltartóval áll kapcsolatban, az 240 forint plusz áfa emelt díjas SMS ellenében töltheti le az oldalakat. A BB képeit a netről ingyen tölthetik le az érdeklődők, a hat kamerából csak kettő esetében igényli a szolgáltató, azaz a Vivendi inernet szolgáltatásának előfizetését.

Az erotikus jelenetekkel bővelkedő szeptember 9-ei adás online nézettsége rekordot döntött: a BB házban történteket az interneten több mint 350 ezren kísérték figyelemmel.

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés