hirdetés
hirdetés

Változások a Roxy Rádiónál

2010-06-15
Június 1-jén különvált a rendezvények értékesítése és a hagyományos szpotértékesítés a Roxy Rádióban.

Fél év alatt a rendezvények értékesítése lett az egyik legjelentősebb bevételi forrása a Roxy Rádiónak, ezért a vezetőség úgy döntött, hogy érdemes azt különválasztani a szpotértékesítéstől. A rendezvényes vonalért továbbra is az idén kinevezett kereskedelmi igazgató, Strasser András felel, a szpotértékesítési területre később neveznek ki vezetőt.

A Roxy Rádió kereskedelmi és marketing területén új munkatárs dolgozik: Repkényi Évát külső stratégiai tanácsadóként kérték fel. A szakember korábban a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt.

Alexander Skvortsov ügyvezető abban bízik, hogy a Roxy Rádió a változások nyomán még jelentősebb szerepet fog betölteni a piacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés