hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások a Roxy Rádiónál

Június 1-jén különvált a rendezvények értékesítése és a hagyományos szpotértékesítés a Roxy Rádióban.
hirdetés

Fél év alatt a rendezvények értékesítése lett az egyik legjelentősebb bevételi forrása a Roxy Rádiónak, ezért a vezetőség úgy döntött, hogy érdemes azt különválasztani a szpotértékesítéstől. A rendezvényes vonalért továbbra is az idén kinevezett kereskedelmi igazgató, Strasser András felel, a szpotértékesítési területre később neveznek ki vezetőt.

A Roxy Rádió kereskedelmi és marketing területén új munkatárs dolgozik: Repkényi Évát külső stratégiai tanácsadóként kérték fel. A szakember korábban a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt.

Alexander Skvortsov ügyvezető abban bízik, hogy a Roxy Rádió a változások nyomán még jelentősebb szerepet fog betölteni a piacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás