hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások a Target Médiánál

Június 1-jétől új szervezeti felépítéssel folytatja munkáját a Target Média Saleshez tartozó Klasszik Rádió 92.1 és a 90.9 Jazzy.
hirdetés

A Klasszik Rádió 92.1 műsorkészítésének vezetését júniustól Suri Imre veszi át, aki mostantól mindkét rádió programjáért felelős. Zsoldos Dávid, aki a rádió bevezetése alatt vezette a csapatot, elsősorban saját cége, a Fidelio Média projektjeivel foglalkozik, de tanácsadóként a továbbiakban is részt vesz a Klasszik Rádió 92.1 szakmai munkájában.

Szentpéteri Jakab Anita, a Klasszik Rádió 92.1 marketing és promóciós vezetője határozott idejű megbízása lejárt, feladatait az eddig Jazzy-nél dolgozó Szirmai Krisztina veszi át, aki mostantól mindkét rádió marketing és promóciós munkáját végzi.

A két csatorna reklámidejének értékesítéséért továbbiakban is a Target Media Sales ügyvezető tulajdonosa, Nagy Tamás felel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás