hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás

Van még remény, magyarok!

Egy ügynökség reménykedhet abban, hogy az Epica reklámversenyen eredményt ér el. Fődíjas nem lesz, de bronzot talán kaphat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A DDB az egyetlen hazai ügynökség, amelyiknek még érdemes bízni a győzelemben, a többiek ugyanis már az előzsűrizésen kiestek. A DDB Amnesty International-nek készített és a társadalmi célú nyomtatott kategóriában nevezett Darfur című két munkája ugyanis átjutott az első válogatáson és a több mint 30 szakújságíróból álló zsűri elé került.

Ebben a kategóriában meglehetősen erős a mezőny, a csütörtöki szavazáskor az említett munka 5.3 pontot kapott (1-10 közötti számmal lehet értékelni a munkákat), a 6 feletti értéket elérő reklámokat juttatják shortlistre, ebből pedig összesen 8 van. Ettől függetlenül bronz díjra még talán van esély, ennek meghatározása pedig nem a zsűri dolga. A végeredmények kihirdetése után ugyanis az összes kategóriás pontszám összevetésekor állapítja meg a ponthatárokat a szervező.

A többi nevező magyar ügynökség viszont hátradőlhet, az Epicáról idén biztosan nem hoz díjat, hiszen a nevezett 33 munkából csak a DDB ment át az előzsűrin.

Andrew Rawlins, az Epica alapítója, a zsűri munkájának vezetője, azt mondta, az előzsűri feladata, hogy nagyon szigorúan szelektáljon a nevezett közel ötezer alkotás közül kiszűrje azokat, amelyik tényleg jó. ,,Ha túlzottan sok alkotás kerül a fő zsűri elé, akkor nem jut elég idő a legjobbak kiválasztására, nincs lehetőség vitára" - mondta Andrew Rawlins. A nyomtatott reklámos, filmes, rádiós  előzsűriben egyébként 11 francia és brit szakújságíró van, az  interaktív 
kategóriák előzsűrizésében pedig a fő zsűriben helyet kapó szakújságírók többsége részt vesz.

Kicsit kevésbé gyászosan alakult a tavalyi év, az előzsűri akkor a nevezett 47 munkából 12 engedett a zsűri elé, végül ezek közül csak a Leo Burnett, Samsungnk készített munkája kapott annyi pontot ami a bronzra elég.

Bővebb beszámoló és kritikus hangvétel a Szívlapáton.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés