hirdetés
hirdetés
hirdetés

Várhegyi Szigetvárt is bevette

Újabb városmarketinges megbízást nyert el a Fidesz egykori pártigazgatójának, Várhegyi Attilának a cége. A Prestige Média két másik pályázóval szemben nyerte meg Szigetvár kommunikációs tenderét.

hirdetés

A Fidesz egykori pártigazgatójának a cége, a Prestige Média nyerte meg a szigetvári önkormányzat által kiírt kommunikációs tendert.

A szigetvári városmarketinges megbízásért indult még a Ferling és az Imagine Creative nevű ügynökség is, a nyertesnek pedig a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást ígérő ajánlattevőt hirdették ki. A Prestige Média a két részből álló megbízásra 10,2 millió illetve 3,04 millió forintos ajánlatot tett, amelyek kevesebbek voltak a két másik induló ajánlatainál.

Várhegyi Attila cége még első hódmezővásárhelyi városmarketinges megbízásairól híresült el. A Prestige Média megbízói többnyire rendre fideszes, vagy Fidesz-többségű önkormányzatok, több hódmezővásárhelyi megbízás mellett dolgozott Békéscsabán, Pécsen és Dombóváron is, valamint a kormányzatnak is.

A céget 2006 május 16-án jegyezték be a cégbíróságon, a forgalma 2009-ben 149 millió forint volt, míg 2010-ben már 374 millió forint.

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés