Vérjégkrémtől a Family Guy-os zsidózásig
2013-07-19
Guszta listát állított össze a Yahoo TV az eddigi Emmy-várományos sorozatokat népszerűsítő hirdetésekből.
A Yahoo TV összegyűjtötte a 10 legjobb hirdetést az Emmy-ről. A tévés produkciók, elsősorban sorozatok legrangosabb díjátadójához ugyanis nagyon sok reklám készül, amely az adott produkciót ajánlja a szavazók figyelmébe. Ezek gyakran művészi igényességgel megrajzolt hirdetések, vagy legalábbis viccesek. A Yahoo szerint ezek a legjobbak:
1.
Dexter gyilkos kombója egy ártatlannak tűnő jégkrémdesszert dupla csokival, vaníliajégkrémmel és persze némi vérvörös cseresznyekrémmel.

2.
A Top Chef főzőműsort a házigazda Padma Lakshima csokinyalógatós képe tette esélyesebbé.

3.
A Modern Család végül 4 díjat is nyert abban az évben, Sofia Vergarának mégsem kellett meztelenül futnia. Sajnos.

4.
A Netflix „House of Cards” című sorozatát népszerűsítette azzal, hogy Los Angelesi lakástulajdonosokat kért meg arra, hogy helyezzék ki a molinóját. Cserébe 6 hónapos Netflix előfizetést, a Vörös keresztnek ajánlott 50 dolláros adományt vagy 50 dolláros American Expressz ajándékkártyát kaptak.

5.
Mivel az NBC két esélyes vígjátéksorozata is díj nélkül zárta az Emmy-t, a csatorna Matthew Hirschfelddel rajzoltatta meg ezt a hirdetést, amely a Varietyben jelent meg.

6.
Az Ítélet Családot népszerűsítette ez a rajz a New Yorkerben.

7.
A humorista Jimmy Kimmel ajánlja magát a nézők figyelmébe ezzel a nagyszerű képpel. Egyébként Melissa Leo csillogó Oscar-reklámját parodizálta a fotóval.

8.
Az HBO Girls című sorozatának mutatott be a Family Guy ezzel a hirdetéssel.

9.
Conan O”Brien-nek a 150 faktoros naptej használatában elért páratlan sikeréért.

10.
Ezt persze a hollywoodi újságok egyike sem merte lehozni, de azért e-mailben megkapták a potenciális szavazók.

Szerényi Tamás