hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vérjégkrémtől a Family Guy-os zsidózásig

Guszta listát állított össze a Yahoo TV az eddigi Emmy-várományos sorozatokat népszerűsítő hirdetésekből.

hirdetés

A Yahoo TV összegyűjtötte a 10 legjobb hirdetést az Emmy-ről. A tévés produkciók, elsősorban sorozatok legrangosabb díjátadójához ugyanis nagyon sok reklám készül, amely az adott produkciót ajánlja a szavazók figyelmébe. Ezek gyakran művészi igényességgel megrajzolt hirdetések, vagy legalábbis viccesek. A Yahoo szerint ezek a legjobbak:

1.

Dexter gyilkos kombója egy ártatlannak tűnő jégkrémdesszert dupla csokival, vaníliajégkrémmel és persze némi vérvörös cseresznyekrémmel.

 

2.

A Top Chef főzőműsort a házigazda Padma Lakshima csokinyalógatós képe tette esélyesebbé.

 

3.

A Modern Család végül 4 díjat is nyert abban az évben, Sofia Vergarának mégsem kellett meztelenül futnia. Sajnos.

 

4.

A Netflix „House of Cards” című sorozatát népszerűsítette azzal, hogy Los Angelesi lakástulajdonosokat kért meg arra, hogy helyezzék ki a molinóját. Cserébe 6 hónapos Netflix előfizetést, a Vörös keresztnek ajánlott 50 dolláros adományt vagy 50 dolláros American Expressz ajándékkártyát kaptak.

 

5.

Mivel az NBC két esélyes vígjátéksorozata is díj nélkül zárta az Emmy-t, a csatorna Matthew Hirschfelddel rajzoltatta meg ezt a hirdetést, amely a Varietyben jelent meg.

 

6.

Az Ítélet Családot népszerűsítette ez a rajz a New Yorkerben.

 

7.

A humorista Jimmy Kimmel ajánlja magát a nézők figyelmébe ezzel a nagyszerű képpel. Egyébként Melissa Leo csillogó Oscar-reklámját parodizálta a fotóval.

 

8.

Az HBO Girls című sorozatának mutatott be a Family Guy ezzel a hirdetéssel.

 

9.

Conan O”Brien-nek a 150 faktoros naptej használatában elért páratlan sikeréért.

 

10.

Ezt persze a hollywoodi újságok egyike sem merte lehozni, de azért e-mailben megkapták a potenciális szavazók.

(forrás: Yahoo.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés