hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerényi Tamás cikkei

  #1
2020-02-18 12:32:00

Kovács Eszter, a Wavemaker rendező-art directora az animáció felől érkezve tudatosan fordult a reklámszakma felé.

  #2
2020-01-02 09:00:00

Kerülő úton került a reklámszakmába Heim Ágoston „Tonka”, aki a Geometry úgynevezett brand experience managereként ma már a márkaaktivációkért felel. Ügynökségi munkája mellett egy jótékonysági projekten is gőzerővel dolgozik, civilben pedig szenvedélyes zenegyűjtő.

  #3
2019-11-28 10:37:00

De akadt olyan ismerőse is, aki sírt rajta – meséli az ex-DDB-s Budavári Balázs, aki jelenleg a reklámos szabadúszás és a filmművészeti egyetem kereszttüzében éli életét.

  #4
2019-11-22 09:35:00

„Az irodalom azért jó, mert itt szabadon kísérletezhetsz” - vallja Mécs Anna szövegíró, aki az Intro elvégzése után ahelyett, hogy beült volna egy reklámügynökséghez, inkább írt egy könyvet, amivel elnyerte a legjobb első prózakötetnek járó Margó-díjat. Azóta viszont már a Mitónál dolgozik, de csak heti négy napot, péntekenként új kötetét írja.

  #5
2019-07-31 09:00:00

Molnár Eszter tanult Milánóban és gyakornokoskodott New Yorkban, de végül itthon, az ACG-nél találata meg a helyét. A fiatal stratéga legutóbb Cannes-ban, az Amazon versenyén mérettette meg magát egy ötfős ACG-s csapat tagjaként, de a Young Lions-ön is szép eredményeket ért el korábban, méghozzá egy inkább kreatívoknak szóló kategóriában.

  #6
2019-07-24 07:57:00

Eperjesi Rita art directorsága előtt megjárta a berlini School of Machinest, majd dolgozott galériában és bolhapiacon is. Legutóbb szövegíró párjával megnyerte a Young Lions hazai előválogatóját, így Cannes-ba is elutazhattak.

  #7
2019-06-04 09:00:00

Kevesen tudnak szitanyomásból karriert építeni, és az alkalmazott grafikának is megvan a maga szépsége Tömösvári Anna szerint, aki tervezett már szlengszótárt, induló magazint, jelenleg pedig a Mediator Group art directoraként dolgozik. Legutóbbi szigetes kampányát imádták a Kreatív olvasói, és a Lollipopon is díjazták.

  #8
2019-04-08 15:01:00

Évek óta elválaszthatatlan kreatív tandemet alkot egymással szövegíró-art director párosként Takács András (TA) és Rajkó Mihály (RM), akik jelenleg a VMLY&R-nél dolgoznak. Tavaly megnyerték a Young Lions hazai előválogatóját film kategóriában, így Cannes-t is megjárták, nemrég pedig sikerült ismételniük: a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt idei Young Cannes Lions márciusi előválogatóján szintén ők végeztek az élen, méghozzá ismét film kategóriában. Interjú.

  #9
2019-02-25 09:22:00

Dolgozott már amerikai divatcégnél, és jó ideje tanítja is a dizájnt Ámon Ágnes, aki alig fél éve került a reklámszakmába accountként, amikor 2017-ben az ogilvy-s kollégájával megnyerték a Young Lions hazai előválogatóját – természetesen dizájn kategóriában. 

#10
2019-01-07 16:00:00

Tóth Dorottya, a DDB szövegírója 2015-ben megnyerte a Cannes Young Lions hazai előválogatóját, majd a Pride U30-as fiataloknak meghirdetett plakátpályázatát, utolsó egyetemi vizsgájáról pedig egyből ügynökséghez ment. Azóta van már Golden Drum és Epica ezüstje, és idén egy cannes-i shortlistet is behúzott a DDB-vel. Vele olvasható egy rövid KV-interjú a decemberi Kreatívban.

#11
2018-05-22 10:19:00

Mielőtt reklámosnak állt, Kaldenecker Antal szerkesztőként és műsorvezetőként szinte az egész magyar médiát bejárta, volt tévés, rádiós, gagman, szinkronszínész, vlogger, még jegykiadó is az M5-ös autópályán. A hangjával is régóta játszik – reklámokat narrál – de a színészethez túl ripacs, mondja. Az utóbbi időben inkább a kamera mögött érzi jól magát, tavaly saját céget alapított, legutóbb pedig a Kiscsillagnak rendezett klipet, reklámokat is készít, de játékfilmes tervei is vannak a dobozban.

#12
2018-05-14 13:46:00

Ügynökséget vezet, a Golden Drum életműdíjas magyar nagykövete, mellette színészkedik és kulturális projekteket gründöl, legutóbb például színészstartupot indított Lengyel Tamással. Mégsem lesz belőlük kulturális inkubátorügynökség - mondja Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezető igazgatója. Vele indítjuk új, Merészek powered by BMW című, a BMW X2 által támogatott sorozatunkat, melyben olyan kommunikációs szakembereket mutatunk be, akik az ügynökségi munkán túl más területekre is elmerészkedtek, ahol aktívak és sikeresek lettek.

  #13
2018-04-27 17:42:00

Egy Csákvári Péter keresőjén átszűrt mókás világ története, amely az idei Duna Regatta fesztiválhoz készült.

  #14
2018-04-27 17:24:00

18 városban tartanak játékos és tájékoztató programokkal tűzdelt rendezvénysorozatot Európai Uniós szervezetek.

  #15
2018-04-27 15:09:00

A Volkswagen legújabb lokális kampánya a svédekat riasztja el a volán mögötti mobilozástól.

  #16
2018-04-27 14:20:00

Díjakat osztottak a női magazin fotópályázatán, a nyertes képsorozatokból pedig kiállítás nyílt.

  #17
2018-04-27 13:44:00

Több ügynökség, a Lounge Communication, az ADDICT és a Brandlift közreműködélsével készített saját gyártású reklámot az orosz bank magyarországi leányvállalalta.

  #18
2018-04-27 12:55:00

Új ügynökségi logóval, megváltozott színvilággal, újragondolt vizuális elemekkel dolgozik májustól az idén 15 éves kommunikációs ügynökség.

  #19
2018-04-27 12:18:00

Digitális nomádoknak szóló szolgáltatással állt elő a The Paradise Project: a cég egzotikus helyszínekre utaztat szakmázni, együtt dolgozni és gondolkodni vágyó embereket.

  #20
2018-04-27 11:31:00

A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait – írja a cég közleménye.

 

  #21
2018-04-24 17:53:00

A streaming-alapú zenei szolgáltatások 2017-ben 7,2 milliárd dolláros bevéltelt hoztak, amivel a fizikai hordozókat először sikerült megelőzniük - írja a BBC-re hivatkozva az MTI.

  #22
2018-04-24 16:20:00

Ezentúl egy, különösen a rendezvényszervezésben jártas médiacég intézi majd a Haszon-lapok hirdetésértékesítését.

  #23
2018-04-24 15:37:00

Névváltoztatást jelentett be a Toitoi. Az ikonikus vécémárka a jovőben kevesebb karakterből álló, de az eddiginél több felkiáltójelet tartalmazó nevet kap.

  #24
2018-04-24 15:13:00

A legendás New York-i reklámverseny fiataloknak kiírt szekciójában lett finalista egy magyar lány.

  #25
2018-04-24 13:10:00

Frissítette közösségi alapelveit a Facebook, így szeretnék átláthatóbbá tenni, hogy mi alapján tiltanak le egyes tartalmakat - írja a cég közleménye.

  #26
2018-04-24 11:06:00

Az LMP politikusa a Mérce.hu-nak nyilatkozva beszélt a Magyar Nemzettel kapcsolatos további szándékairól és arról, hogy milyen egyéb tervei vannak a hazai médiapiacon.

  #27
2018-04-24 10:38:00

Szövegmentes, fehér címlappal jelentkezett a Chicago Sun Times, amely ezzel a gesztussal olvasóihoz intézett felhívást.

#28
2018-04-23 10:06:00

Új helyszínnel érkezik a 9. Reklámzaj, ahol új arcok is színpadra lépnek majd.

  #29
2018-04-20 18:13:00

Pozitív könyvpiaci tendenciák rajzolódnak ki az MTI könyvforgalmi grafikonjaiból.

  #30
2018-04-20 16:32:00

Elsőfokon több tízmillió forintra birságolta a Médiahatóság a UPC-t, mondván jogszerűtlenül jártak el, amikor több ezer telefonszámot tettek elérhetetlenné.

  #31
2018-04-20 15:25:00

Egyedi meglepetéssel várta a sportmárka a hazatérő korcsolyázókat.

  #32
2018-04-20 13:34:00

Magyar szakember lett az energetikai cég leányvállalatának új vezetője.

  #33
2018-04-20 13:06:00

A fiatalokat célzó oktatási programját most ingyenesen elérhető online modulokkal fejelte meg az üdítőmárka.

  #34
2018-04-20 12:47:00

Az RTL Magyarország nem kíván részt venni az idei Média Hungary-n, mert szerintük ott bizonyos témákról nem lehet beszélni.

  #35
2018-04-20 12:18:00

Sabre Awards szatelitversenyén, az In2 Sabre Awards EMEA-n „Certificate of Excellence” díjat kapott az Aranyláz Alaszkában sorozat kampánya.

  #36
2018-04-20 10:37:00

Milkovics Pál médiavállalkozó az Indexnek elmondta, hogy szerinte a bizonytalan magyar lappiacon is van keresnivalója, a Nemzetet pedig, ha hozzá kerül, ingynes lapként üzemeltette volna tovább.

  #37
2018-04-20 09:54:00

Ismét megrendezi irodalmi pályázatát a JCDecaux. A beküldött novellák közül a legkjobbakat megállók plakátfelületeire helyezik majd ki.

  #38
2018-04-18 17:21:00

Ázsiában készített ügyes kampányt a gyorsétteremlánc, amivel a csípős csirkét hirdetik.

  #39
2018-04-18 16:21:00

Az Apple nem tett eleget tájékoztatási kötelezettségének a Wi-Fi-asszisztens funkció kapcsán - írja a GVH, ami jókora bírságot akasztott a tech-óriás nyakába.

  #40
2018-04-18 15:41:00

Idén 18 százalékkal többen nézték a választási műsorokat, mint 4 évvel ezelőtt, írja elemzésében a Nielsen.

  #41
2018-04-18 15:16:00

Közös szolgáltatással akarja biztonságosabbá tenni a felhasználók online jegyértékesítését a haza piacon is jelen lévő két nagy szereplő.

 

  #42
2018-04-18 13:32:00

A Kúria szerint is ki kell fizetnie a TV2-nek az NVB által kiszabott bírságot, mivel a csatorna megsértette a médiatörvényt.

  #43
2018-04-18 12:58:00

Fél évszázados fennállását egy promócióval ünnepli az Omnia kávébrand. Fődíj: egy SEAT Arona személygépkocsi.

  #44
2018-04-18 12:24:00

Teljes arculatváltással jelentkezik az ismert hazai bormárka. Az új vizuális világ mellé új nevet is kap a brand.

  #45
2018-04-18 11:38:00

Sok-sok ismerős budapesti helyszínnel érkezik a Futureal-csoportnak készített négyperces Umbrella-imázsfilm.

  #46
2018-04-18 10:35:00

Elsősorban a városi kutyás közösségnek szóló relity-vel jelentkezik az RTL Klub. A csatorna segítségével örökbe fogadott Kevin kutya kap saját műsort.

  #47
2018-04-13 17:39:00

Látványos filmmel ünnepli kora legnagyobb biciklistáját az italbrand.

  #48
2018-04-13 17:00:00

Az új marketingvezető a Coca-Cola előtt a Henkelnél, még korábban pedig a Procter&Gamble-nél doglozott, de amerikát is megjárta.

  #49
2018-04-13 13:40:00

Búcsúinterút közölt a Budapest Beacon, amelyben a lap angol változatának főszerkesztője, Richard Field beszél többek között arról, mért döntöttek a bezárás mellett.

  #50
2018-04-13 12:50:00

A JEREMIE programban több milliárd forintos befektetési lehetőséget nyertek Garancsi István és Hernádi Zsolt cégei, ám az uniós pénzekből végül túlárazott szexoldalakat vásárolhattak és a kartellezés gyanúja is felmerül - írja az OLAF jelentése.

  #51
2018-04-13 11:35:00

A Lánchíd Rádió lehetséges új tulajdonosai között a Katolikus Rádió neve is felbukkant, de a rádió vezérigazgató-helyettese cáfolta az értesüléseket.

  #52
2018-04-10 17:07:00

Az online- és printkampány célja, hogy bemutassa, milyen drámai következéményekkel jár, ha műanyaghulladékkal szennyezzük az óceánt.

  #53
2018-04-10 13:08:00

Új, Hello Otthon nevű kampányában és a hozzá készített online filmben mutatja be az OTP Bank, milyen dilemmákkal szembesülnek a szüleikkel élő fiatalok, amíg eljutnak egy saját lakás megvásárlásáig. Az első rövidfilmben egy randi másnapját teszi tönkre, hogy a főhős kénytelen mamahotelben lakni. Alább az alkotók tájékoztatásából szemezgetünk.

  #54
2018-03-19 16:42:00

A Kreatív már újságosoknál kapható márciusi számának fókusztémája az egyetemek kommunikációjáról szól. Ugyanis évről-évre egyre aktívabbak ezen a téren a hazai felsőoktatási intézmények. Míg néhány évvel ezelőtt a szakmai hírnév és a felsőoktatási tájékoztatóba leadott szakleírások talán elégnek bizonyultak, ma már a hazai és a külföldi hallgatókért folytatott verseny többet igényel ennél. Klasszikus atl-reklámkampányok, digitális aktivitások és az olyan új buzzwordok, mint az influencer marketing jellemzi a terület élenjáróit. Azonban hiába egyre tudatosabbak az intézmények, a változó törvényi szabályozás sokszor megnehezíti a dolgukat.

#55
2018-01-03 14:14:00

Fehéroroszországban él, de oroszul alkot, egy időben mindkét ország vezetése üldözte írásaiért Szvetlana Alekszijevicset. Pedig lényegében nem tett mást, csak megkérdezte az embereket, és leírta, amit hallott. Riportköteteiben mindig az áldozatok, az alávetettek oldalára áll, többszólamú, feltáró prózájának elismeréseként pedig irodalmi Nobel-díjat kapott. Legendás újságírók sorozatunk legújabb epizódja.

#56
2017-11-07 13:50:00

A New Journalism mozgalom meghatározó alakja világéletében szerette a határhelyzeteket. Nyughatatlan figuraként egyszerre vonzotta újságírás és irodalom, valóság és fikció világa. Legendás újságírók sorozatunk újabb epizódja.

  #57
2016-04-21 09:58:00

A múlt héten egy emlékezetes meccsel fejezte be aktív kosaras pályafutását az Észak-Amerikai Kosárlabdaliga (NBA) elmúlt 20 évének egyik legjobb játékosa, Kobe Bryant. Sportolóként több pénzt keresett, mint Michael Jordan, de vajon üzletemberként is hasonlóan sikeres lesz? Első lépésként szinte észrevétlenül felépített maga köre egy komoly üzleti potenciállal bíró márkát. Publicisztika.

#58
2014-11-10 16:16:00

Csütörtökön a Paulay Ede utcában gyűltek össze a marketingszakma képviselői a Kreatív, az Élelmiszer és a Geometry Global első Shopper Marketing konferenciájára. Az ernyőtematika alatt szó esett eladáshelyi, digitális vagy épp lokáció alapú marketingmegoldásokról, de az egészen futurisztikusnak tűnő hangulatleolvasó biometrikus rendszert is bemutattak az előadók. Beszámoló következik fotókkal, a cikk alatt letölthető prezentációkkal. Két kollégánk páros tudósítását olvashatják.

  #59
2014-09-19 17:06:00

A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet. 

  #60
2014-04-30 15:32:00

Az ideális gazdaságföldrajzi viszonyok adottak Győrben, de vajon a helyi kommunikációs ipar visszaigazolja-e az elvárásokat? 

A Kreatív Magazin újságírói január-februárban öt vidéki nagyváros reklámos és médiás életét nézték meg, élményeikről pedig riportot írtak. Negyedik rész: Győr. Az első részben Debrecenben jártunk., a másodikban Miskolcon, a harmadikban pedig Szegeden. 

  #61
2014-02-28 11:54:00

Új fejlesztésű Facebook-analitikával jelentkezik a Socialdaily. Módszerüknek köszönhetően 240 ország 1,2 milliárd felhasználójának szokásait gyűjtik folyamatosan.

  #62
2013-12-20 16:17:00

Jótékonykodásra fordította a Walter Mitty titkos élete reklámbüdzséjét Casey Neistat filmrendező közreműködve az Ogilvy ügynökséggel és a megbízó Fox stúdióval. A 25 ezer dolláros keretösszegből segélycsomagokat vásároltak majd osztottak a tájfun sújtotta Fülöp-szigeteken. Igazi karácsonyi történet az év végére.

  #63
2013-08-09 14:21:00

A Rubik-kocka korszaka leáldozott – állítja az Adage cikke, amelyben összegyűjtöttek jó pár olyan cuccot, kütyüt, amelyekkel a kreatívügynökségek inspirálják szövegíróikat és art directoraikat. Az amerikai szaklap sorra vette az aktuálisan trendi ügynökségi kellékeket, high-tech kütyüket és egyéb inspirálónak vélt cuccokat, legalábbis amelyeket egyes ügynökségek annak tartanak.

#64
2013-07-19 09:00:00

Guszta listát állított össze a Yahoo TV az eddigi Emmy-várományos sorozatokat népszerűsítő hirdetésekből.

  #65
2013-07-18 12:42:00

Jól vagy rosszul jár egy kiadó a megbotránkoztató címlappal? Gyakran a kereskedőláncok által visszautasított lapszámok is növelik az eladást, legalábbis az Advertising Age amerikai szaklap gyűjtése szerint. Megosztó címlapok következnek.

  #66
2013-07-08 18:31:00

Idén nagy melegben, robotos dizájnnal és telekomos magenta színben rendezték meg a soproni VOLT Fesztivált. A pultoknál magas árakkal, a fesztiválterületen kevés promócióval, de annál több márkázott helyszínnel és installációval találkoztunk.

#67
2013-07-02 18:03:00

Zánkára költözött idén az EFOTT. Bár nem volt strandbarát az idő, a Balaton partja így is ideális helyszínnek bizonyult egy fiataloktól, márkáktól és hoszteszektől tobzódó fesztiválhoz.

  #68
2013-05-09 15:23:00

Napi nyolc-tíz óra internetezés önmagában még nem jelent függőséget – mondta el a Kreatívnak Demetrovics Zsolt, az ELTE PPK Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszékének vezetője, aki a viselkedési függőségek területén belül a játékfüggőséget is kutatja. Felméréseik szerint a lottózás általában kevéssé addiktív, de az online black jackkel érdemes vigyázni, és a nyerőgépek elnevezése is csalóka.

  #69
2013-05-07 11:11:00

Kvízkérdésíróként került be, majd kvízműsorszerkesztőként ragadt bent a médiaiparban Kerényi Péter, aki egyik legrégebbi munkatársával és barátjával, Vágó Istvánnal együtt építette fel a Legyen Ön is milliomos!-t. Végül a Friderikusz-féle műsor kialakítása közben lépett ki a nevével összeforrt produkcióból. A főszerkesztő feladatát legalább annyira fontosnak tartja, mint a műsorvezetőét, a rivalda pedig soha nem vonzotta igazán.

  #70
2013-03-21 09:41:00

Interjú a munkáltatói márkaépítés egyik brit gurujával, Helen Rosethornnal.

  #71
2013-02-08 12:00:00

Emlékszünk még a 96-os Sziget Fesztiválra, amikor egy-két napra eltűntették Göncz Árpádot? És a kicsivel későbbi, Dunaszekcsői Rizikó Tours háborús szolgáltatásaira? 2007-ben kongói fekete magyarokról érkezett hír, bebizonyítva ezzel, hogy abszurditása ellenére bármilyen sztoriból könnyedén lehet (legalábbis pár nap erejéig) álhírt, vagyis hoaxot fabrikálni egy sajtóközlemény és pár egymásra mutató honlap segítségével.

  #72
2012-12-13 10:00:00

Úgy tűnik, a szegmens súlyából adódóan nemcsak a printmédiában, de online területen is markáns piaci kategóriaként kell kezelni a női magazinokat, amelyek már komoly elérést és egyedi látogatószámot tudnak generálni. Az alábbi összeállításban annak jártunk utána, hogyan alakult ki a hazai online női piac mai képe, és milyen jellemzőkkel bír.

  #73
2012-12-05 14:08:00

A szenior kreatívok magyarországi sajátosságnak tarják, hogy kevesen dolgoznak ötven év felett a reklámszakmában. Aki mégis elmegy, saját meggyőződése szerint teszi ezt, vélekednek. Az eddigi tendencia ellenére azonban állítják: az ő nemzedékük átrajzolhatja a berögzült generációs palettát.

  #74
2012-11-19 16:54:00

Egy országos kereskedelmi adó bedőlése, évről évre csökkenő reklámköltések, frekvenciabotrány. Ilyen és ezekhez hasonló hírek érkeztek a rádiós piacról az elmúlt időszakban, melyek nagyban rontották a rádió, mint hirdetési csatorna hitelét. Alábbi összeállításunkban annak próbáltunk utánajárni, hogy a kommunikációs szakma jelenleg milyen lehetőségeket lát a médiumban.

  #75
2012-10-11 18:52:00

A Sziget Kft. és a Meex buliszervező csapat közös sajtótájékoztatón jelentette be, hogy utóbbi tevékenységeit egyetlen cégbe, az M Group Internationalbe szervezi, amelyben többségi, 51 százalékos tulajdonrészt vásárol a Sziget. A cégek már össze is bútoroztak.

  #76
2012-09-10 00:00:00

A Balaton az egyik legismertebb magyar tájegységként nemcsak a művészeket és a vendéglátósokat, hanem gyakran a márkatulajdonosokat is megragadta. Számos márkanév kapcsolódik a tóhoz, akár névrokonként, akár a földrajzi közelség miatt, vagy épp azért, mert közös rendezvény fogja össze őket. Ezekből gyűjtöttünk össze egy csokorral.

  #77
2012-08-27 19:37:00

Közel hetvenezren buliztak a 2012-es SZIN-en. A Kreatív is ott járt, megnézte a márkákat és szlalomozott a rendőrök és biztonsági őrök seregei között, miközben nem győzött hová nézni, annyi volt a szép lány és fiú a fesztiválon.

  #78
2012-07-24 10:40:00

Megdőlt az együtt zuhanyzás világrekordja Tokajban, a Hegyalja fesztiválon, ahol a legtöbb márka promócióval, maga a fesztivál és a helyszín pedig a megszokott repoharas öko-kommunikációval nyomult. Márkamegjelenések sok képpel.

  #79
2012-07-10 15:47:00

A komoly szervezési hiányosságok ellenére a nyári melegnek, a vidám fiataloknak és a Velencei tónak köszönhetően élvezetes fesztivál volt az idei EFOTT. Képes-szöveges beszámoló következik rengeteg márkamegjelenéssel!

  #80
2012-06-15 00:00:00

A kormány tavaly szeptemberben törvénymódosítással igyekezett megreformálni a hazai szerencsejáték-piacot. A határozat eredményeként a korábbinál is bizonytalanabb helyzet alakult ki, az iparági szereplők a szabályozás mihamarabbi kiegészítésétől remélnek megoldást.

  #81
2012-06-15 00:00:00

Az internetnek, a könnyebben elérhető tévés közvetítéseknek és az egyre olcsóbb utazásnak köszönhetően komoly nemzetközi – azaz más országok csapatainak szurkoló – futballrajongó-réteg jött létre, egyben hatalmas, több tízmilliárd eurós piacot is létrehozva.

  #82
2012-05-07 12:00:00

Összegyűjtöttünk néhány olyan brandet, amely magyarként – vagy „magyarként” – is nagyra tudott nőni.

  #83
2012-05-07 00:00:00

Magyarországon a közmédia szerzett kizárólagos jogot az olimpia és a foci-Eb közvetítésére, ennek ellenére a legtöbb nagy médium mégis tervez saját, exkluzív tartalmat készíteni a sportversenyekről. Ezen kívül a különféle csatornák, adók, print és online lapok az újmédia kihívásaira, illetve az okostelefonok elterjedésére is igyekeznek reagálni.

  #84
2012-04-09 10:00:00

Az internetes vagy okostelefonon elérhető tévéműsorok terjedése ellenére a mai napig jelentős olvasótáboruk van a hagyományos, nyomtatott tévémagazinoknak. Bár mind a példányszám, mind a hirdetési bevétel drasztikusan csökkent a szegmensben az elmúlt években, a kiadók még ma is indítanak új lapokat.

  #85
2012-03-27 15:41:00

Decemberben főleg a Facebookon, de az utcán is hallani lehetett a hírről, amely szerint a kormány betiltaná a cigány kifejezést. Februárban a Színes RTV tényként közölte egy cikkében, hogy Morgan Freemant leigazolta reklámarcnak a Negro. Mindkét esetben közös, hogy sokan hagyták magukat megvezetni, méghozzá egy-egy hazai álhírportál (első esetben a Hírtelen, a másodikban a Hírcsárda) méretes kacsája által.

#86
2012-03-02 12:47:00

A UPC márciusban induló kampányában a Winkler-Bazsó páros a korábbi, Szőke-féle abszurd forgatókönyvek szerint röpköd vagy épp búvárkodik, közben pedig a UPC előnyeit demonstrálja. Reklámfilm-forgatáson járt a Kreatív.

  #87
2012-02-15 13:01:00

A 6-os villamoson tartott rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a Vodafone legújabb hálózatfejlesztéseit. A Class FM Morning Showját is a szerelvényről közvetítették.

#88
2012-02-01 17:00:00

Főleg a celebekkel telepakolt vetélkedő és valóságshow-műfajok mozgatják meg az amatőr műsortervezők fantáziáját. Legalábbis jellemzően ez mutatkozott meg a TV2 Brainstation című műsorterv-versenyének döntőjében.

#89
2012-01-11 15:45:00

Klapka György szerint a jövő reklámja olyan lesz, mint a közismert "Vámház krt. 9" reklámfilm, a Strongbow tévés reklámszpotjában pedig neki kellene szerepelnie – derült ki a cider bevezetéséről és gerillakampányáról szóló sajtótájékoztatón.

  #90
2011-11-21 16:24:00

Médiatörvény és felsőoktatási törvény – mindkettő hatással lehet a kommunikációs szakmát most elsajátító nemzedék életére, miközben az átalakuló infokommunikációs világban is helyt kell állniuk.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás