hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viasat3 - megtalálta az új marketingigazgatót

A Viasat3 megtalálta a távozó Papp Gábor marketingigazgató utódját. Sajti Dániel márciusban foglalja el új pozícióját, a szakembernek FMCG-cégnél, telekommunikációs társaságnál és hitelintézetnél szerzett tapasztalata.
hirdetés
Sajti Dániel lesz a Viasat3 és a TV6 új marketingigazgatója március 10-től. A menedzsmentben azért történik változás, mert távozik posztjáról Papp Gábor.

Az új marketingigazgató pályafutását a Procter & Gamble (P&G) közép-európai regionális központjában kezdte corporate marketing és média területen, az ott töltött négy év során stratégiai tervezési és médiavásárlási feladatokban vett részt. Ezt követően közel három éven keresztül töltötte be a Tele2 Magyarország marketingkommunikációs menedzseri posztját, ahol a telekommunikációs cég média- és kreatív-stratégiájának kidolgozásáért és végrehajtásáért, illetve a pr-kommunikációért felelt. A szakember tavaly került a Cofidis Magyarországhoz marketingvezetőként, feladata a hitelintézet teljes körű marketingkommunikációja, valamint a cég külső call centerének koordinációja volt.

Mint arról korábban beszámoltunk Papp Gábor két és fél év után új kihívások miatt távozik a csatornától.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás