hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viva - változás a marketing- és pr-részlegen

A lappiacról érkezett a Viva zenetévé új marketing- és pr-vezetője.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Kalas Éva látja el szeptember 4-től a sajtó- és a pr-feladatokat a Viva televíziónál. Az új vezető Popol Mártát váltja, aki a csatornánál maradva az Interaktív című műsor szerkesztőjeként folytatja pályáját. A változás oka, hogy Popol Márta régi terve volt, hogy szerkesztőként próbálja ki magát, és most kapott erre lehetőséget a tévénél.

Kalas Éva korábban öt évig a Mix magazin lapigazgatója volt. Itt többek között a lap marketing- és rendezvényszervezői feladatait, valamint a belső és a külső kommunikációs munkáit intézte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás